Published May 8th, 2015 by Tobias Berg, categorized under Akut tandvård, akut.

Akuta tandproblem kan uppstå när som helst och att gå runt med smärta och obehag en hel helg är oftast inte ett alternativ.

Läs mer: Därför ska du inte vänta med att gå till tandläkaren vid tandvärk.

Vi på Aqua Dental strävar hela tiden efter att skapa den bästa möjliga tandvårdsupplevelsen för dig som patient. För oss handlar den upplevelsen inte bara om att leverera förstklassig tandvård till rätt pris, minst lika viktigt är att ha centralt belägna kliniker och generösa öppettider. Just därför utökar vi nu våra öppettider på helgerna så att du kan få hjälp med dina akuta tandproblem så snabbt som möjligt.

Läs mer: Ont i en visdomstand? Så behandlar du problemet.

På både lördagar och söndagar har vi numera öppet för akutbesök från 7:30 till 14.00. Du kan boka dina tider nedan på vår hemsida via mejl och genom telefon på 010 188 00 00.

Vänta inte, boka en tid direkt!

Tack! Ditt meddelande har skickats och vi kommer att kontakta dig inom kort.

tandläkare_påsk

Öppet hela påsken

Tandproblem kan uppstå även under påsk. Därför har Aqua Dental öppet hela helgen – precis som årets alla 365 dagar. Välkommen! Läs mer

tandvärk

Så kan tandvärk förändra din personlighet

Att ha tandvärk är oftast inget farligt – däremot kan det vara mycket plågsamt och inkräkta på din vardag. Vid långvarig värk är det viktigt att söka upp en tandläkare för undersökning. Läs mer

Tandläkarbesök och akuttandvård

Öppettider i jul

Tandvärk tar inte julledigt. Därför håller vi öppet precis som vanligt, 365 dagar om året. Läs mer

Ilningar i tänderna

Ilningar i tänderna - vad är det?

Smärtan som uppstår om du äter eller dricker något kallt kallas för ilningar. Det är något som är väldigt vanligt och kan ha många olika orsaker. Läs mer

Ont i en visdomstand

Ont i en visdomstand? Så behandlar du problemet

Svullna käkar, smärta och svårigheter att gapa. Visdomständer som är på väg upp ger ofta upphov till tandproblem, men problemen kan se olika ut och behandlingen kan variera. Läs mer