"Alla ska vara nöjda"
På Aqua Dental arbetar vi alltid med ditt välbefinnande i fokus.Att du som kund är nöjd med ditt besök är viktigt.
– Vi gör allt för att våra kunder ska känna sig nöjda, säger Dajana Houdek, Personal- och driftansvarig på Aqua Dental.
Att erbjuda högkvalitativ tandvård med långvariga resultat är något som vi strävar efter på Aqua Dental. För oss står du som patient i fokus och ditt välmående är alltid det viktigaste.
– Vårt serviceteam har generösa öppettider på telefonväxeln för att säkerställa att vi kan ta emot alla samtal. Måndag till torsdag är det öppet mellan 07:00 och 20:30, på fredagar har vi öppet till 15:00 och vi har även öppet på helgen. Vi arbetar dessutom aktivt för att vara snabba på att svara på alla mail som kommer till oss, säger Dajana Houdek, Personal- och driftansvarig på Aqua Dental.
Hon fortsätter:
– Oftast kan vi återkoppla redan samma dag, men som senast dagen därpå för att reda ut vad det är som har hänt och hur vi kan lösa situationen.
Aqua Dental har som mål att ingen ska vara missnöjda och att alla ska känna att deras välmående har prioriterats. Detta är en målsättning som är genomgående i hela företaget, från bokning av tid till avslutad behandling.
"Våra kunder ska känna sig nöjda"
Aqua Dental arbetar med att ständigt utveckla verksamheten, lära oss av allt vi gör och bli bättre på de områden där det behövs. Hos oss arbetar ett serviceteam med att se till att alla kunder får snabb återkoppling, oavsett om ärendet gäller frågor, bokning av tid eller klagomål. Teamet arbetar även med att göra uppföljningar för att ta reda på vad du tycker om ditt besök.
– Vi gör självklart allt för att våra kunder ska känna sig nöjda. Då och då jobbar vi med kundenkäter, ringer uppföljande samtal och vi uppmuntrar alla kunder att recensera oss så att vi alltid kan fånga upp om någon inte känner sig nöjd, säger hon.
Om det skulle vara så att du är missnöjd med ditt besök vill Aqua Dental att du hör av dig, antingen via mail eller telefon.
– Ingen ska gå ifrån oss och må dåligt. Vi försöker alltid att möta patienterna och göra allt för att alla ska vara nöjda. Alla ska vara nöjda, säger Dajana.
Har du frågor, är du intresserad av någon behandling eller vill du boka en tid? Fyll i formuläret så kommer vi att kontakta dig inom kort.
Information om artikeln
Mer om Aqua Dental
Läs också
-
65+Reformen
1000 kr extra i tandvårdsbidrag för landets äldre. Läs mer om vårt iniativ för ett mer jämlikt tandvårdsstöd. -
Avbetalning av tandvård
På Aqua Dental erbjuds våra patienter fördelaktiga avbetalningslösningar på helt utan ränta. -
Träffa Aqua Dentals tandläkare online
Med vår nya tjänst Onlinetandläkaren kan du träffa en tandläkare direkt i din mobil eller dator. Perfekt för dig som har frågor eller söker rådgivning för en synbar förändring i munnen.